شرکت مدیران خودرو طی برنامه ی سال نوی خود برای باشگاه مشتریان و اصحاب رسانه بود که برای نخستین بار ام وی ام X5 را نیز به نمایش درآورد. این خودرو که در چین با نام تیگو ۴ شناخته می شود، قرار است به زودی وارد خیابان های کشورمان شود و فصل جدیدی را برای زیرشاخه MVM از مجموعه ی مدیران خودرو باز نماید.
کابین و امکانات
فضای کابین و سبک طراحی آن نیز مانند نمای ظاهری به خودروهایی چون تیگو ۷ و ۸ بسیار نزدیک شده و از همان سبک کلاستر و مانیتور یکپارچه برایش بهره گرفته شده است. دسته دنده الکترونیکی، فرمان سه شاخه و سایر ویژگی های رایج در خودروهای این برند در X5 نیز تکرار شده است. نکته دیگری که در کابین X5 جلب توجه می کند، تریم داخلی دو رنگ و صندلی های جلوی اسپرت و یکپارچه آن است. از امکانات ایمنی و رفاهی X5 می توان به مواردی همچون کیسه هوای جلو و جانبی و پرده ای و بین دو صندلی جلو (هفت ایربگ)، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، کلاستر دیجیتال، سنسور نور و باران، شارژر وایرلس، صندلی های برقی جلو، تنظیم گودی کمر صندلی راننده، گرمکن صندلیهای جلو، تهویه دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ورود و استارت بدون کلید، اپل کارپلی و اندروید اتو و… اشاره کرد.
مشخصات فنی ام وی ام X5
در ام وی ام X5 همچنان همان پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ ۴ سیلندر خطی را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۵۶ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر را دارد، اما این بار قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود و دیگر خبری از نصب گیربکس سی وی تی روی این خودرو نیست. تعلیق عقب این کراس اوور جدید مدیران خودرو هم از نوع نیمه مستقل بوده که ای کاش به نمونه مولتی لینک یا چند اتصالی مبدل شده بود.